اخبار

نمایش شش فیلم مجموعه کارستان در پانزدهمین جشن تصویر سال
17 اسفند 1396

نمایش شش فیلم مجموعه کارستان در پانزدهمین جشن تصویر سال

شش مستند مجموعه کارستان «شاعران زندگی» به کارگردانی شیرین برق‌نورد، «پازلی‌ها» به کارگردانی مهدی گنجی، «مادر زمین» به کارگردانی مهناز افضلی، «طبرستانی‌ها» و «بنیان‌گذار محک» به کارگردانی محسن عبدالوهاب و «پنبه تا آتش» به کارگردانی بهرام عظیم‌پور و تهیه‌کنندگی مجتبا میرتهماسب، در پانزدهمین جشن تصویرسال نمایش داده می‌شوند.

پانزدهمین دوره "جشن تصویرسال" و "جشنواره فیلم تصویر" امسال هم همچون سال گذشته از تاریخ 1 تا 20 اسفندماه در رشته‌های عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و فیلم با دراختیار داشتن کلیه نگارخانه‌ها و تالارهای نمایش خانه هنرمندان ایران در حال برگزاریست.

مجموعه فیلم های کارستان نیز با عنوان "مروری بر کارستان"، طی 3 سانس در روزهای شنبه و یکشنبه 19 و 20 سفندماه در تالار ناصری اکران خواهند شد.

شنبه نوزدهم اسفند 1396 / مروری بر مجموعه کارستان

سانس اول/ ساعت 16

طبرستانی‌ها/ کارگردان: محسن عبدالوهاب/ 49دقیقه

بنیان‌گذار محک/ کارگردان: محسن عبدالوهاب/ 57دقیقه

 

سانس دوم/ ساعت18

مادر زمین/ کارگردان: مهناز افضلی/ 52دقیقه

شاعران زندگی / کارگردان: شیرین برق‌نورد/ 73دقیقه

 

یکشنبه بیستم اسفند 1396

سانس اول/ ساعت 16

پنبه تا آتش/ کارگردان: بهرام عظیم‌پور/ 52دقیقه

پازلی‌ها / کارگردان: مهدی گنجی/ 70دقیقه

«کارستان» مجموعه فیلم‌های مستندی است از زندگی‌های الهام‌بخش زنان و مردانی که در رویارویی با چالش‌های بسیار توانسته‌اند معنای کار را حرمت بخشند و انتقال دانش و تجربه‌های‌شان الگوهای با ارزشی برای کل جامعه به‌خصوص جوانان باشد. که طراحی، برنامه‌ریزی و تولید آن در بخش خصوصی از سال ۱۳۹۳ آغاز شده و تا به حال شش مستند از این مجموعه به نمایش درآمده است.